Està format pel Gabinet de Presidència, que coordina els serveis de Documentació, Gabinet de Comunicació i l'Oficina Pressupostària.
La Presidència constitueix un òrgan actiu i unipersonal, amb facultats pròpies i diferenciades de les corresponents a la corporació respecte a la qual assumeix la seua representació. Les seues funcions i competències principals són la presidència dels òrgans executius i consultius de la institució –excepte delegació expressa-, la qual cosa significa la convocatòria d’aquests, sent el Ple el màxim òrgan de representació i decisions, seguit de la Junta de Govern i comissions informatives.
També s’encarrega del servei de Documentació de Presidència, que recull periòdicament les dades i xifres oficials més rellevants de la província. Depenen d’aquest gabinet el servei de Protocol i el Gabinet de Comunicació.
L’Oficina Pressupostària és una unitat de suport a la Presidència i que treballa en col·laboració amb la Intervenció en el control dels comptes de la institució. Sobre ella, recau el pes de la redacció del Pressupost anual.
Notícies

El pleno de la Diputación de Alicante se suma al Día Internacional para la eliminación de la violencia contra la mujer

El Consejo Económico y Social continúa con sus sesiones para dar voz a los distintos sectores de la provincia

Toni Pérez: “Las alianzas municipales y el intercambio de experiencias refuerzan los objetivos de desarrollo sostenible”
















