El Servei d'Informàtica és l'encarregat del suport tecnològic als ajuntaments de la província. Desenvolupa i implanta el Pla Modernitza. És el responsable del funcionament dels equips, programes i aplicacions informàtiques de la Diputació.

Estem en:
Edifici Tucumán

Calle Tucumán, 8
03005 Alicante

Telèfon:965988900

Diputada/o responsable:

L’àrea està composta pels serveis d’Informàtica i Telecomunicacions.

Dóna suport tecnològic tant a la Diputació com als ajuntaments.
Presta els serveis de: Suport a usuaris; Instal·lació d’equips i programes; Connexió i manteniment de xarxes de telecomunicacions; Disseny i desenvolupament d’aplicacions informàtiques; Consultoria tecnològica; Suport tecnològic a ajuntaments.

Desenvolupa el Pla Modernitza​ als ajuntaments com a eina per a la implantació d’una administració electrònica eficient i que s’ha establit en diferents accions:

– Acció 1: Ajuntaments en el Núvol.
– Acció 2: Programari municipal.
– Acció 3: Acords per a llicències.
– Acció 4: Administració electrònica.
– Acció 5: Portals web municipals.
– Acció 6: Signatura digital i Segell d’òrgan.
– Acció 7: Gestió Patrimonial.
​​

Notícies
Publicacions
No s'ha trobat cap entrada.

Pin It on Pinterest