Dolores

Estás en: Inicio | ayuntamientos | Comarca | Dolores

Alacant poble a poble

La sèrie titulada “Alicante pueblo a pueblo/Alacant poble a poble”, produïda per l'Àrea d'Imatge i Promoció de la institució provincial, té l'objectiu de donar a conéixer cadascuna de les localitats alacantines d'una forma atractiva i intimista, reflectint les seues peculiaritats.

Entre hortes i séquies, el municipi de Dolores lluïx orgullós el seu vincle a a l'agricultura, gràcies a la fertilitat de les seues terres. Esta localitat de la Vega Baixa gira entorn de la plaça del Cardenal Belluga on, entre pins i palmeres, s'alcen l'Ajuntament i l'Església.

Galeria d'imatges

Et pot interessar:

Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.