06/09/2016
L'Institut Alacantí Juan Gil-Albert arranca el curs amb un complet i variat programa d'activitats culturals que inclou, entre les seues propostes, exposicions, presentacions de llibres, xarrades o trobades literàries. El pintor i escultor Joan Castejón, el poeta José Luis Zerón o l'escriptor Josep Joaquim Bonet són alguns dels protagonistes del calendari previst per a este mes de setembre, que arranca dimecres dia 7 a les 20:00 hores amb una nova sessió del cicle ‘Descobreix una Obra d'Art en el MUBAG'.

L'activitat, que es durà a terme en el museu, comptarà amb la participació de Juan A. Roche, doctor en Sociologia, qui analitzarà la talla de fusta ‘Apocalipsi' del pintor i escultor alacantí Remigio Soler, recentment difunt.

La programació cultural continuarà el dissabte 10 de setembre a les 20:00 hores en el Teatre Auditori Municipal de La Algueña, on la companyia Taules Teatre durà a terme la representació de l'obra ‘Hermanos y cuñadas'. Uns dies més tard, el dimarts 13 també a les 20:00 hores, tindrà lloc a la Casa Bardín la inauguració de l'exposició ‘Projecte CMYK Quadricromia en Patchwork' d'Elena Jiménez. La mostra, comissariada per Isabel Tejeda, podrà visitar-se en la seu de l'IAC fins al pròxim 25 d'octubre.

A més, l'Institut Alacantí de Cultura reprén este mes el cicle ‘Alimentant Pluges'. L'activitat, que es durà a terme el dijous 15 de setembre a les 20:00 hores en la Casa Bardín, tindrà com primer invitat de la temporada a l'escriptor i poeta oriolà José Luis Zerón, qui oferirà una lectura d'algunes de les seues composicions i establirà una conversació amb el públic assistent.

La presentació del llibre ‘Un viatge a Filipines' de Josep Joaquim Bonet, la celebració de la ‘I Jornada sobre fons documentals locals', en la que s'abordarà la importància de preservar i difondre la memòria bibliogràfica, o el desenrotllament d'una nova sessió del programa ‘Descobreix una Obra d'Art', que en esta ocasió viatjarà fins a la localitat alacantina de Dénia per a analitzar el treball ‘Sancho bebiendo de la bota' del pintor i escultor Joan Castejón, són altres de les moltes activitats programades per l'IAC per a este mes de setembre.​

¿T'ha agradat? Comparteix-ho:

Pàgina traduïda automàticament *Traduïda per Salt
Diputació d'Alacant . Palau Provincial. Avda de la Estación, 6. 03005 Alicante. Telf. 965 98 89 00.registro@diputacionalicante.es. P0300000G Tots els drets reservats.