27/01/2016
L'Àrea de Família i Ciutadania de la Diputació d'Alacant ha organitzat una nova edició del projecte Optimitza amb el qual pretén conjuminar esforços amb els diferents ajuntaments de la província per a l'impuls de polítiques i accions que redunden en benefici dels ciutadans.

La diputada responsable Mercedes Alonso ha destacat que "este projecte ens permet analitzar i coordinar els recursos i serveis existents en la província, al mateix temps que contribueix a crear un vincle entre els propis consistoris per a realitzar activitats conjuntes i conjuminar esforços".

Aquesta iniciativa, dirigida a responsables polítics i personal tècnic dels ajuntaments, serveix com a punt de trobada per a arreplegar idees i planificar accions, la qual cosa permet a la institució provincial oferir aquelles activitats que demanden els consistoris, al mateix temps que evitar duplicitats i aprofitar sinergies.

Sant Joan d'Alacant, Orihuela, Benidorm, Dénia, El Pinós, Banyeres de Mariola i Hondón de los Frailes són els municipis que acolliran les diferents sessions, que es desenvoluparan entre l'11 de febrer i l'1 de març. Les trobades, amb els quals el Govern Provincial s'acosta a les diferents realitats municipals, ha insistit Alonso, es realitzaran en horari de matí i els mateixos es dividiran en dues temàtiques; família, ciutadania, dona, joventut, conductes addictives i voluntariat, d'una banda, i ciutadans estrangers, per un altre.

Els ajuntaments interessats a participar en aquestes sessions tenen de termini per a inscriure's en les mateixes fins al 5 de febrer a través de les adreces de correu electrònic juventud@diputacionalicante.es i ciudadanosextranjeros@diputacionalicante.es.

Calendari de trobades:

1 març

¿T'ha agradat? Comparteix-ho:

Pàgina traduïda automàticament *Traduïda per Salt
Diputació d'Alacant . Palau Provincial. Avda de la Estación, 6. 03005 Alicante. Telf. 965 98 89 00.registro@diputacionalicante.es. P0300000G Tots els drets reservats.