04/02/2016
El Patronat Costa Blanca ha dissenyat per a aquest 2016 una completa agenda de promoció internacional que contempla la seua participació en les principals fires del sector. En aquest sentit, l'organisme autònom de la Diputació d'Alacant vas agafar des d'avui i fins a dilluns que ve 8 de febrer a el 'Salon des Vacances' de Brussel·les, on acudeix per a difondre la qualitat i varietat de l'oferta turística de la província.

El vicepresident i diputat de Promoció Turística, Eduardo Dolón, ha destacat la importància que suposa estar presents en aquesta fira, "ya que Bèlgica és el segon país emissor de visitants a la Costa Blanca, només per darrere de Regne Unit" i ha recordat que "esta acció de promoció en el mercat belga s'uneix a la nostra presència, el passat mes de gener, en la fira especialitzada en ciclisme Velofollies".

El 'Salon des Vacances' de Brussel·les, que reuneix anualment a més de 97.000 persones i 700 professionals interessats a conèixer noves destinacions, està considerat com el certamen de viatges més important del país. L'oferta de sol i platja, la gastronomia, les festes populars, la cultura, el bussege o la riquesa dels municipis de l'interior de la província són alguns dels diferents productes que el Patronat Costa Blanca donarà a conèixer en aquest esdeveniment, al que assisteixen també de forma més específica les localitats de Xàbia, Calp, El Campello, Elx i Guardamar del Segura.

En 2015, la Comunitat Valenciana ha rebut 355.263 visitants belgues, la qual cosa ha suposat un augment del 25% interanual. El seu perfil es caracteritza per una marcada estacionalidad (la majoria dels desplaçaments es realitzen a l'estiu), així com per viatjar majoritàriament sense paquet turístic i per volar principalment en vol regular.

El 70% dels turistes que arriben a la Comunitat, escullen com a destinació la Costa Blanca. Bèlgica és el cinquè país emissor estranger a l'Aeroport d'Alacant-Elx, amb més de 505.494 passatgers rebuts entre gener i novembre de 2015. Aquestes xifres suposen un increment del 11% pel que fa al mateix període de l'any anterior.

En l'actualitat, Bèlgica connecta amb la Costa Blanca a través dels aeroports d'Anvers (Jetairfly), Brussel·les (Jetairfly, Vueling, Brussels, Lieja (Jetairfly) i Ostende (Jetairfly). A més, aquest estiu està previst que a les connexions aèries existents se li unisca una altra amb Brussel·les que serà operada per la companyia Ryanair.

¿T'ha agradat? Comparteix-ho:

Pàgina traduïda automàticament *Traduïda per Salt
Diputació d'Alacant . Palau Provincial. Avda de la Estación, 6. 03005 Alicante. Telf. 965 98 89 00.registro@diputacionalicante.es. P0300000G Tots els drets reservats.