Atenció al ciutadà i Informació

S’encarrega dels registres generals de documents i de la gestió de l’oficina central d’informació i atenció al ciutadà amb l’objectiu de canalitzar les peticions i sol·licituds que arriben a la institució.
On estem
Edifici Tucumán
Calle Tucumán, 8
03005 Alicante
Tfno.: 965 98 89 00
Diputat responsable:
Seguir en xarxes socials

La recepció i registre de qualsevol documentació oficial i correspondència es gestiona a través del punt d’Atenció al Ciutadà localitzat en les oficines del carrer Tucumán 8 d’Alacant.

L’horari d’obertura al públic és de dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores. També es disposa d’una xarxa d’agències comarcals per a dur a terme estos tràmits en els municipis de Cocentaina, Dénia, Rojales i Villena i que pot localitzar en l’apartat On estem.
Depén del departament de Gestió Documental, Registre i Informació enclavat en l’àrea de Modernització. Rep i distribuïx les consultes que es remeten a esta web des de la pestanya de Contacte.
No s'ha trobat cap entrada.
Convocatòries i Anuncis
No s'ha trobat cap entrada.