« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Teatre amb l’IAC Juan Gil-Albert a Crevillent – «Pobre Mamma. La comèdia »Taules Teatre

23 Desembre, 2017 / 20:00 - 22:00

La actividad

Activitat: Teatre amb l’IAC Juan Gil-Albert: Pobre Mamma. La comèdia de Taules Teatre

Data: 23 de desembre de 2017

Hora: 20:00 h

Lloc: Casa de Cultura de Crevillent

Organitza: IAC Juan Gil-Albert

Teatro con el IAC Juan Gil-Albert

L’IAC Juan Gil-Albert continua amb el cicle de teatre amb companyies alacantines amateurs que realitzen un teatre de qualitat. Aquesta activitat recorre diferents municipis per tornar el teatre als pobles. Amb aquesta activitat es difon el teatre a la província, donant a conèixer la bona feina d’aquests grups. Cal assenyalar que el teatre té seguiment a la província d’Alacant gràcies als tallers de producció i d’actors que es realitzen en la UA i en altres espais, així com l’estímul que suposen determinades convocatòries de certàmens dirigits al teatre amateur.
Pobre Mamma. La comedia
La Mamma, a punt de complir els 80, té quatre fills: Daniela, Marcello, Fabrizio i Tommasso. Viu amb aquest últim, que travessa una difícil situació econòmica. Aquesta circumstància sumada a la manca d’espai i constants conflictes generacionals amb la dona porten a la seva jove esposa, Feliciana, a demanar desesperadament als seus cunyats que la portin a viure amb ells per un temps.
Aquest és el punt de partida de l’última comèdia de Taules, estrenada amb gran èxit al juliol de 2017. Personatges que es treuen la màscara, situacions delirants i un rerefons social que a tots farà reflexionar, fan de “Pobre Mamma” una àcida i divertida sàtira amb la qual gaudiran tots els espectadors.
Un ampli i magnífic repartiment i una acurada posada en escena, són altres dos elements que contribueixen al fet que “Pobre Mamma” sigui una gran aposta de Taules per la qualitat.
Font: Taules Teatre

Mostra els detalls