Costa Blanca es promociona com a destinació de congressos, incentius i convencions a la Fira IBTM de Barcelona

Nov 30, 20172017, Portada, Turisme

El Patronat Provincial de Turisme participa aquests dies al certamen sobre segment MICE més important d’Europa

Un any més, el Patronat Costa Blanca ha viatjat fins a la ciutat comtal per participar a la Fira IBTM de Barcelona, ​​el certamen europeu més important del segment MICE. L’organisme autònom de la Diputació d’Alacant va a aquest esdeveniment amb una intensa agenda de reunions de treball en les que promocionarà la província com una destinació idònia per a la celebració de congressos, convencions, incentius i viatges de negocis.

El vicepresident i diputat de Promoció Turística, Eduardo Dolón, ha explicat que “el nostre objectiu és donar a conèixer l’extensa oferta d’instal·lacions congressuals que existeix en municipis com Alacant, amb l’ADDA com a referent principal, Elx, Teulada-Moraira o Alcoi”.

A més, durant la seva participació en aquesta trobada, el Patronat Costa Blanca difondrà l’àmplia oferta d’allotjament que atresora la província i que, en l’actualitat, està composta per més de tres-cents establiments hotelers que superen les 50.000 llits i que tenen capacitat per a 60.000 persones a les seves sales de reunions.

La presència en aquest certamen es suma a la resta d’accions de promoció que l’organisme autònom està duent a terme per potenciar aquest segment. En aquest sentit, al llarg de 2017 el Patronat ha assistit a nombroses fires especialitzades com la IMEX de Frankfurt, en la qual es va contactar amb 22 empreses, i ha realitzat activitats diverses com presentacions de destinació, workshops, fam trips o visites d’inspecció .

Fira IBTM

La IBTM de Barcelona és la major fira internacional especialitzada en turisme de congressos de format mixt. En ella, els participants, a més de disposar d’un estand i un espai expositiu propi, compten amb una zona específica en què es duran a terme reunions i trobades de treball amb compradors i proveïdors del sector per establir noves relacions i discutir futures oportunitats de negoci.