Costa Blanca es promociona com a destinació de congressos, incentius i convencions a la Fira IBTM de Barcelona

Nov 30, 2017 | 2017, Portada, Turisme

El Patronat Provincial de Turisme participa aquests dies al certamen sobre segment MICE més important d’Europa

Un any més, el Patronat Costa Blanca ha viatjat fins a la ciutat comtal per participar a la Fira IBTM de Barcelona, ​​el certamen europeu més important del segment MICE. L’organisme autònom de la Diputació d’Alacant va a aquest esdeveniment amb una intensa agenda de reunions de treball en les que promocionarà la província com una destinació idònia per a la celebració de congressos, convencions, incentius i viatges de negocis.

El vicepresident i diputat de Promoció Turística, Eduardo Dolón, ha explicat que “el nostre objectiu és donar a conèixer l’extensa oferta d’instal·lacions congressuals que existeix en municipis com Alacant, amb l’ADDA com a referent principal, Elx, Teulada-Moraira o Alcoi”.

A més, durant la seva participació en aquesta trobada, el Patronat Costa Blanca difondrà l’àmplia oferta d’allotjament que atresora la província i que, en l’actualitat, està composta per més de tres-cents establiments hotelers que superen les 50.000 llits i que tenen capacitat per a 60.000 persones a les seves sales de reunions.

La presència en aquest certamen es suma a la resta d’accions de promoció que l’organisme autònom està duent a terme per potenciar aquest segment. En aquest sentit, al llarg de 2017 el Patronat ha assistit a nombroses fires especialitzades com la IMEX de Frankfurt, en la qual es va contactar amb 22 empreses, i ha realitzat activitats diverses com presentacions de destinació, workshops, fam trips o visites d’inspecció .

Fira IBTM

La IBTM de Barcelona és la major fira internacional especialitzada en turisme de congressos de format mixt. En ella, els participants, a més de disposar d’un estand i un espai expositiu propi, compten amb una zona específica en què es duran a terme reunions i trobades de treball amb compradors i proveïdors del sector per establir noves relacions i discutir futures oportunitats de negoci.